Bloggkommentatorerna

Ja jo, kan nog erkänna att jag har lite småtråkigt på jobb.
Därför tänkte jag att jag faktiskt skulle börja läsa bloggkommentatorernas blogg.. Har ju inte ens tittat in där innan, bara hört en massa om just den bloggen.
Så nu har jag tittat, och inte kunnat låta bli att stå och le ;)
En kul idé helt enkelt även om man inte håller med om varken allt eller hälften emellanåt.. Nåja :)

En timme kvar här.. O det snöar fortfarande. Hopplöst! Av det jag har läst i andra bloggar verkar det snöa precis överallt idag. Onödigt. Det är det enda jag kan säga. Fruktansvärt onödigt!

Känns som att veckan är planerad redan. Det är också hopplöst. Kvittar vad jag gör så springer veckorna iväg, alla dagar blir planerade vare sig jag vill eller inte.

Måndagen är som bekant snart slut.
Imorgon jobbar jag kväll. Tänkte försöka städa av lite hemma innan jag sticker. Typ dammsuga badrummet och hänga upp lite tvätt. Mitt hår lägger sig precis överallt.. Irriterande! Det syns att en tjej har flyttat in ;) haha!
Onsdag måste jag frösöka träffa någon av alla vänner som hör av sig och vill fika.. Mina tjejer jag vet.. :( Tiden bara försvinner. Efter det tänkte jag försöka njua av en lugn kväll med mat och dryck med sambon.
Torsdag jobbar jag morgon och sen ska gamla lägenheten få sig ett lyft. Ska spackla i sovrummet och sätta upp gardinstångshållare (finns det ordet ens?).
Fredag jobbar jag kväll och sen är det helg igen!

Lördag innebär påskmiddag hos mamma... Jag och min pärla ska måla ägg har vi bestämt ;) haha!
Söndag är det påskmiddag hos svärföräldrarna dit även mina föräldrar är bjudna.. Mysigt! Känns verkligen på riktigt nu när vi faktiskt är förlovade och planerar bröllop dessutom :) Undrar om det samtalsämnet dyker upp några gånger på söndag? Haha vad tror ni?

Nu ska kassan räknas och nya back up listor skrivas ut.. Tar mig säkert fem minuter eller nåt ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hade blivit riktigt glad om du hade tid för en fika på onsdag :)

2008-03-17 @ 23:25:57
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: mami

Jag tänker inte prata bröllop hela söndagsmiddagen, nu får det räcka med bröllopsprat på ett tag, känns som det blir söndertjatat annars - det är mer än ett år tills det är dags! Har du kvar sjalen till balklänningen? Ni är välkomna påskafton - bara jag slipper måla ägg!! kramisar

2008-03-18 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0