Bröllopsplaner

Vilken galen dag det här är :) fast på ett någerlunda bra sätt!

Mådde inte alls bra då jag skulle hem från Åse igår. På tåget vände sig hela kroppen ut och in.. Antar att det berodde på den tidiga morgon + lite annat.. För speciellt mycket vin blev det faktiskt inte. Konstigt! Hade dock roligt.. Singstar är KUL! Måste shoppa hem det till oss också när lite av våra andra utgifter försvinner.. Kan vi önska oss ett playstation o förlovnings/inflyttningspresent tror ni? ;)
Verkar nämligen som att alla i min kära familj förväntar sig ett kombinerat party ;)

Skrattade mig halvt fördärvad i morse.. Min kära sambo och blivande man är crazy ;) Min egen lilla hundvalp.

På tal om blivande man så har vi planer nu! Om allt går som vi vill så kan ni få se vilken lokal det blir imorgon ;). Ikväll kommer han och hämtar mig o så blir de en liten översikt på hur många gäster vi faktiskt blir.. DET ska bli spännande att ta reda på! ;) haha.. har en känsla av att vi kommer att komma i skumma antal.. Men det är kul med mycke folk.. Dyrt dock, haha

Nu ska jag återgå till jobb minsann ;)

Hur mår alla ni andra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0