Claim to fame!

Tjena!
Underbar tisdag med massor av sol.. och ledighet, tänka sig :)

Av någon anledning surrar Ark i huvudet på mig... Claim to fame.. la la la ;)
Blev SERIÖS träning efter jobb igår, och det känns idag. Känns riktigt jäkla bra om jag får säga det själv.. dessutom gör det inte saken sämre när älsklingen säger "Shit vilka jävla armar du har"
Haha :) Yes.. tränade med andra ord triceps och biceps igår.. Imorgon blir det axlar och bröst..

Sen är de tyvärr stopp för träning för min del denna veckan. På måndag kör vi däremot på pass.. Ska köra power ;) Härliga benövningar som gör mig sådär lagom skakis :=)

Nu ska jag borsta tänderna och sen bege mig ner mot staden. Hjärtat ska jobba och jag ska möta Eva. Vi ska ta en låång prommis och sen dricka kaffe här uppe hos oss :) Mys!

Ikväll ska jag visa lägenheten igen, denna gången verkar det vara bra. Vill hon/dom ha den så ska dom ha den från den första april.. :) Håll tummarna med andra ord. Det sparar mig en månadshyra ;)

Nu är de dags att fixa i ordning sig.. :) Kjolväder idag. Yes! Fick förresten min kortkorta army-kjol från la Redoute /Tipster igår. NICE! Kort är den men shit vad snygg den kommer att vara med ett vitt linne i vår/sommar ;)

Påminn mig om att berätta om Sterling sen förresten.. jävla puckon!

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0