Då var festen över

God förmiddag.(snart middag...)

Sitter och myser med te, rostae mackor, youghurt och sanguinello tropicana juice ;)

Tänkte lista lite plus och minus med festen igår.. :)

På plus-sidan:

+ Allas underbara utklädnader... Shit vad vi var avancerade igår ;)

+ Jag och Emelie lyckades verkligen spelar våra roller på stureplans-turister skitbra ;) Emellanåt i alla fall.. :P

+ Hamnade vid ett jäkligt kul bord ;) Mattias, Paul, Anders.. Haha behöver jag säga mer? "Andra sidag är ni klara?"

+ Vi fick fan till det med Petters gatulationssång... Tydligen hade bara jag koll på att han fyllde år.. Men det räckte.. ;)

+ Pinglan var i sitt esse... Har väl sällan skrattat så mycket.. En galen krokodil som hoppar omkring.. Jesus.

+ Minglet på Gräddhyllan innan... Folkets ansiktsuttryck när det kommer en massa djur, tarzan´s och annat crazy..

+ "Mingelfotografen" som var med under välkomstminglet... Lyckat! Dock vill jag INTE se alla foto.. haha!

+ Vi är SJUKT dansanta allihop. Tror faktiskt att ALLA var på dansgolvet under vissa stunder

+ Mackan... Galna lilla mackan.. nu mera känd under namnet "juckar-mackan" Sinnes vad den killen gick på igår ;)

+ Att få komma hem (TACK PAPPA) till min säng och krypa ner brevid världens bästa sambo!


På minus sidan då?:

- Middagen.. Med så många kockar som KAN laga mat kunde det ha blivit bättre.. Plus att stämningen var sådär..

- Musiken.. Den dj'n borde lägga ner sin nuvarande karriär!

- Allas plötsliga förtjusning i att göra "hamburgaren" med mig... JA eva..fler kan den.. Detta har i alla fall lett till revbenssmärta... Galningar!

- Lill Erik blev kanske lite vääääl klängig mot slutet.. När han för etthundrafemtioelfte gången förklarade sin eviga kärlek till mig blev jag mest trött... :P

- En (i mitt tycke) totalt onödig diskussion mot slutet som gjorde mig lite nedstämd. Jag förstår inte. Det borde väl inte vara så omöjligt... Eller? Vi hade haft så galet kul hela kvällen och jag trodde faktiskt att tillaka på ruta ett stämde. Sen får man en kommentar som vänder upp och ner på allt det... Världens funkar kanske inte riktigt som jag vill ändå? Säger som Linda.. Hur svårt kan det va?



O så till slut.. En låt som fick alla att befinna sig på dansgolvet... o som har fastnat i mitt huvud idag ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

har vi inte copyright på hamburgaren? Fuck! De får vi ordna!

2008-03-17 @ 23:19:57
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0