Det här med bröllop!

Haha jag har en känsla..
En känsla av att det här med vårt bröllop kommer att ältas med alla hela tiden :O Tills alla tröttnar :P
Pratade om bröllopstårtor med mami innan. "Ni måste ju ha en stor på 80 pers ska komma" Ja jo..
"Jag vill ha en mörkblå med silverband/silverdekortioner"
"Men usch! Kan ni åtminstone inte vända på det så ni har mörkblå dekorationer!"
"Neeeeeej"

Haha! Jaja, de gör inget.
Nästa söndag ska vi på påskmiddag hos svärföräldrarna.. Då har jag en plan :) Min sista tärna vet ju inte om att hon ska vara tärna än.. Om hon nu vill det vill säga. Känns som att hon kanske ska få reda på det då :)

Dock är det kul då alla.. (faktiskt - ja till och med min pappa som föreslår lokaler) engagerar sig :). har en känsla av att det blir många planeringsträffar framöver :)

Nu ska jag mysa vidare med grabbarna i köket. Längtar mest hem efter min alldeles egna kock iofs.. Men snart ligger jag i min grop i hans axel och sover sött, det gillar vi!
Är klar med allt än så länge. Är lite incheck kvar men det kan jag inte göra mycke åt förrän dom faktiskt kommer!

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Du går runt och planerar bröllopstårta och gissa vad jag går runt och planerar? EN MÖHIPPA! :P MOHAHAHAHA

2008-03-14 @ 08:58:49
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0