Det verkar bli en fin dag idag :)

"Det blir en dag på stranden.. la la la"
Om ni bara visste eller kunde ana hur mycket jag längtar efter en dag på stranden.. Eller åtminstone ett glas vin i solen (läs värmen också!) på balkongen.. Men det kommer :)

Solen skiner åtminstone idag! Det var ljust ute när jag kanade ner för backen.. Yes liiite halt men mina pumor tog mig ner säkert till tåget ;)
Jag, Calle och Christian hade roligt på tåget. Blev många skratt åt påskhelgen.. Jag bara älskar detta sällskap! Min gamla bästis och hans lillebror på morgonen, bättre uppiggning finns nog inte!

Idag försvinner min lägenhet, och med den en extra månadshyra.. Nice! Ser fram emot att höra av pappa om ca en timme och få höra vad som blev sagt under besiktningen...!

Idag SKA bli en bra dag. Även om min rygg protesterar våldsamt mot att stå upp i åtta timmar.. så SKA det bli en bra dag. 8 timmars jobb, hem och köpa nytt tågkort inför imorgon, sen lägga mig i sängen och nanna en timme och sen ska jag troligtvis börja ta mig igenom Sopranos ;)
Mysplaner.. En eftermiddag med mig själv :)

Mest av allt ser jag fram emot en helg med sambon dock.. Men men, på fredag är vi lediga ihop, det är fina grejor ;)

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: mami

Trist att inte må bra, hoppas det går över fort! Skit i folk som tycker en massa, man har inget för att lyssna på alla andra. Och jag håller med dig, det är väl snart dags att du talar om för folket på Grand var du står, du är för snäll!
kramar och sköt om dig - jag älskar dig även när du är "gnällig" (vilket jag inte tycker du är!).

2008-03-25 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0