Effektivitets-Nisse!

Idag är jag på gång! Känner mig sådär underbart utvilad. Så har det nog inte käns på över en månad om jag tänker efter.. Jobbigt!
Men idag känns det bra. Har sovit, duschat, käkat, fått in balklänningen (se nedan) och städat vårt badrum.. Innebär att vi faktiskt kan se vasken under allt svart flock från handdukarna och har en spegelbild man känner igen ;) haha!
Näe.. skämt åsido.. Men mitt hår finns som sagt överallt. Helt sinnes vad jag tappar hår.. Specielt nu på vårkanten, jag byter päls ;)

Sitter här och tittar på dom fina lila tulpanerna vi fick av mamma i söndags... Om man ignorerar att snön faktiskt finns där ute så kan man ana vår i luften. Har balkongdörren och sovrumsfönstret öppet och släpper in lite frisk luft.. O ja, solen skiner ju faktiskt dessutom :)

Ska hinna dra mig till hemköp och hjälpa pappa innan jag drar till jobb, med andra ord måste jag sätta lite fart nu!

Kram på er :)

image592

O så en liten bild som förklarar bäst hur jag känner mig nu... Crazy :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ruggar du gumman? :P

2008-03-18 @ 20:40:38
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0