En klapp på axeln?

Det kan väl jag kanske få idag?

Har besiktningstid för lägenheten.. Givetvis har dom ju aldrig tid när jag har tid. Så Pappa får ställa upp ;) (Ringer dig ang. det sen förresten!)

Tog ut en mjukdag idag. Dels för att Emelie behövde timmar och dels för att jag måste ta ut mjukdagar. Så jag latar mig.
Ska till Hemköp om en stund och fråga om dom har lite fel på sina kortmaskiner... Dom har nämligen dragit 114.87 tre gånger samma dag. Låter inte riktigt som ett belopp som jag skulle handla för tre ggr samma dag?!

Har en haft en helkonstig dröm nu på morgonen.. Personer som förändrades och blev andra. Skumt.

"Favvohovisen" har sagt upp sig. Han höll i tre månader.. Killen innan honom i tre veckor. Vi har haft våra diskussioner på sistone. Dock börjar jag tröttna.. Tröttna på att folk försvinner till höger och vänster. Nya kommer in och ska lära sig... sen försvinner dom igen. Undrar hur länge vi andra orkar hålla på så?

Har en grej till att berätta men det får bli i nästa blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0