En kopp te tack!

Japp, det blir te för mig.
Eva kommer snart.. NÅGOT försenad.. sisådär tre timmar :P
Men strunt i det, vi hinner nog snacka lite skit innan det är dags att bege sig till gamla lägenheten igen för att visa upp den.. Kul att det blir i mörker.. Haha. Elen är ju avstängd sedan en vecka tillbaka, känner inte riktigt att det är läge att betala en extra elräkning faktiskt.. :P O vad jag vet så är det rääätt så mörkt vid 19,30 när dom ska komma, haha!

Nu blir det tahiti te för mig.. var så satans frusen innan så jag kurde ihop mig under en stor filt på soffan. Ibland saknas älsklingen massor här hemma ;) Min alldeles egna kamin!

Vad gör ni en tisdagskväll som denna??

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skumt det där med Sterling, jo som vanligt typ Dr House sen nån film på ettan efter nyheterna som börjar nu ringer sen ikväll

2008-03-04 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0