En riktigt BRA morgon!

Jag har en sådan.. Kunde ligga och piggna till i lugn och ro då min kära sambo skulle upp o jobba före mig. Nu har jag har tagit den förmodligen längsta duschen i världshistorien med nytt rakblad, tonvis med balsam i håret.. använde ALLA produkter från body shop med papaya smak.. peeling, duschcreme och bodybutter ;) Fossingarna har fått sig en alldeles egen inpackning, mitt ansikte är peelat och välinsmort..

Idag börjar det gott folk.. Idag och två månader framåt ska kroppen rensas från skitmat och gammalt smink (haha- dom som känner mig vet att jag är sämst i världen på att tvätta av sminket när jag går och lägger mig.. men jag är en rätt söt tvättbjörn på morgonen). I alla fall.. snart är det vår och sommar.. o då ska min kropp se ut och kännas som en dröm.. That's it! :)

Har börjat förbereda idag ;) Powerpass på måndag.. Vem är på? Mamma: Du bokar!
Onsdag och fredag blir också träningsdagar för min del. Så mina två underbara träningsvänner, nu vet ni vad som gäller.. Fröken plåga är tillbaka, bäst ni slutar tjattra ;) Haha!

Nu ska jag äta en sjukt nyttig frulle. Ägg, musli, knäckebröd och en smoothie!

Älskling; Förlåt för att jag inte förvarnade dig.. Men nu är vi nyttiga igen ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

*svälj*

Sadist jävel...

2008-03-29 @ 15:23:46
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0