Finally!

Nersjunken i soffan.
Lax med en sallad snart klar. Ska äta och sen bosätta mig under täcket. Antingen här eller i sängen. Vilket som faktiskt :)

Blev en riktigt bra dag på jobb som ni kanske kan se nedan :) Skönt att ha ett bättre humör! Tror minsann det kan bli ännu bättre efter imorgon, Har en uppgift på jobb som jag inte riktigt ser fram emot och inte riktigt känner mig hemma med. Har inget emot att ta på mig grejor som jag inte har full koll på, man lär sig. Men detta känns bara fruktansvärt oproffsigt. Aja.. Det löser sig, och det är ju bara några timmar!

Efter det ska jag, Gill och Anders umgås. Sommarfesten ska planeras och vi ska hinna ta igen lite förlorad tid.
På torsdag är det först jobb och sen middag med pärlorna. Hittils är det jag, Åse, Johan och Mackan.. Får väl se vilka mer som hänger på :) Ska käka och umgås och ha kul! Sista chansen för mig att umgås med min B1 innan hon försvinner.. Känns galet att försvinner för ett helt år framöver:(

Hoppas bara hon kan vara ledig till vårt bröllop!

Nu äre mat!!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha ne jag tar inte illa upp! borde jag det =)?

jag blir 22 i maj och fredrik blir 24 i december!
själva då?

kram

2008-03-25 @ 17:12:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0