Först nu..

.. Börjar jag inse nackdelarna med denna branchen.
Det kommer på nåt sätt alltid när det är högtider. Precis alla andra är lediga.. Jag jobbar. Helgerna kan man jobba... Det spelar liksommindre roll. Men när det är långfredag och ALLA andra är lediga.. DÅ vill jag också vara hemma.. gosa ner mig under täcket igen med hjärtat och titta på fyra avsnitt av Gilmore Girls..

Nåja.. En kväll till, sen är jag ju i alla fall ledig i två dagar.. Woho. Inget negativt här inte. Suck.

Men först är det en tjejsnackar lunch med Åse :) DET ska bli gött i alla fall!

Ha en trevlig långfredag, har en känsla av att det blir måååånga uppdateringar ikväll från jobb. Kommer inte direkt att vara överöst med grejor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0