Gilmore Girls boxen

Den har jag minsann precis klickat hem.. Säsong ett i alla fall.
Efter en fika med Maggis för några veckor sen insåg jag (efter hennes snack om boxen) att jag också vill börja se hela från början.
Sen har jag såklart helt glömt bort det, vi har ju varit så inne i Heroes, vårt bröllop och annat. Men idag kom jag minsann ihåg det. Loggade in på CdOn för att kolla upp när Greys Anatomy säsong 4 kommer ut som box egentligen.. Vet någon det förresten? Hittade inget men kom på det där med Gilmore Girls.. Nu är den hemklickad.. 199 spänn är ett klipp ;) Fastnar jag nu blir det dock dyrare!!

Vi är lite inne på att börja följa Brothers & Sisters och. Har småkollat lite på den på TV och gillat det jag sett. Men tycker den är liiite dyr än sålänge.. plus att bara en box har kommit ut hittills.. Jag känner mig och mitt hjärta. Börjar vi kolla på något och fastnar det gå att få tag på fortsättningen DIREKT!
Så.. Jag har en plan på att vi ska vänta till hösten. Nu över sommaren lär vi nog inte häcka inne vid tv'n direkt. Vi har ju massvis med planer redan.. :) Paris, Grekland, grillkvällar, vinkvällar på balkongen, fotbollsEM (borde detta kanske stå bland de första grejorna`haha?) med mera... MYS!

Åh vad jag längtar nu!!! En härlig vår och sommar med min blivande man :). Därefter kommer en höst där vårt bröllop ska planeras :) Jag vet inte hur det är med er men i min värld finns det inget mysigare sätt att spendera en höst.. Massa planeringträffar med mina brudtärnog och våra familjer.. Nice!

Slut på snackandet.. Och lite mer jobb!

Kommentarer
Postat av: maggan

fotbollen borde faktiskt få stå först ;) och Gilmore Girls kan du köpa två boxar för 499 på Videomix.. de hade iaf ett sånt erbjudande innan.. så fastnar du kan du kika där först :)
Jag ser fram emot planeringskvällar! o klänningletande.. o skor.. o sånt där kul :D

2008-03-17 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0