Härligt!

Har varit en riktigt mysig kväll.
Jag var och handlade.. Fixade i ordning mig, strök en skjorta till älsklingen (som by the way är GRYMT snygg i kostym!!!) och sen kom Eva och mami..
Vi har ätit, snackat skit, hissat och dissat melodifestivalen.. Är det bara jag eller gick för en gångs skull rätt låtar vidare? Även om andra chansen låtarna kunde gå och dränka sig. Sibel såg ut som en gris.. o Norman..Well. behöver jag säga mer ens?

Fronda var cool.. Den låten gjorde mig glad, på riktigt :)

Sitter just nu och tittat på världens finaste som nannar gott i soffan. Själv är jag inte riktigt där än. Sitter och funderar på livet i allmänhet och tänkte att jag kunde passa på att skriva en blogg :)
Livet är bra. Riktigt bra! Fick mig en smärre chock idag. Men jag tror jag har återhämtat mig.. För livet ÄR bra.. Det är bäst.. Och ska fortsätta så :)

Natti alla goingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0