I lugn takt

Ja, på jobb verkar precis allt ha stannat upp idag.
Undrar vad det kan bero på? Det kan väl knappast ha något med festen igår att göra?
Ser fram emot bilderna.. Fast borde nog inte det.. Det brukar bli sådär när det blixtrar till höger och vänster vart man än vänder sig.

Positiva nyheter?
Min lägenhet är definitivt gone inom en vecka, det tackar jag för!
Ingen mer extra hyra och vi kommer att ha de riktigt bra! Greklandsresan och fickpengar till paris fixar sig snabbt nu ;)
Hoppas på att tjejen som ska ha lägenheten vill behålla mitt köksbord också.. Ännu mer klirr i kassan!

Just de.. Ska sälja min balklänning.. Bilder kommer upp snarast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0