Inte lätt!

Nu har jag suttit i nästan en timme och finkammat Bodega.se, Buttericks.se och nåt annat skräp i jakt på en tigerkjol eller något liknande. Temat på personalfesten är som sagt "Djungel". Jag har verkligen inte den blekaste om vad jag ska ha på mig just nu..
Ville ju ha något lätt.. typ en tiger/leopardkjol och sen något roligt linne till det. Men finns det tror ni? Nix. Dessutom fick vi reda på temat så jäkla sent att det kommer att bli en halv omöjlighet att fixa något :S.

Min babe kommer snart hem :) Han går upp för backen precis nu.. så jag ska stänga ner och mysa med honom!
Vi hörs imorgon, jag ska ju tydligen bli överraskad då ;)

Natti små vänner!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

En tjej på mitt jobb ska nog också dit ikväll, Jeanette. Extra servitris =) Hon frågade om jag hade något bra förslag till Djungeltema och med den fabtasi som jag har så sa jag Tarzan och Jane, haha! Jag ahde lätt varit Tarzan =) Ha en underbar kväll! Kram!

2008-03-07 @ 11:31:59
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0