Kärlek

Visserligen är han en pina idag. Mitt hjärta.. Sjunger dåliga låtar och skrattar åt mgig för att jag surar. Men söt är han ändå ;)
Hade lagat mat när jag kom hem.. Vi har tryckt i oss massa godis och chips och kollat klart på Heroes boxen (season one part two).  Nu kollar han fotboll o jag bloggar.. Lyckades somna lite på soffan innan också.. välbehövligt. Värsta dagen på jobb någonsin idag tror jag minsann.
Men imorgon sitter jag på bokningen.. och på fredag är jag ledig :)

På tal om kärlek... Vem vill köpa denna till mig? ;)



image568

Från Stayhard. Den sidan gillar vi starkt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg bikini! Jag är också ledig imorgon, ska vi ta en fika ihop?? kramisar (PS-blir det gott om gryn över kanske du får du i födelsedagspresent!)

2008-03-06 @ 15:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0