Kerastase=kärlek!

Det finns inget som är så bra för mitt hår som deras hårplattningsolja! Love it!
Har precis fönat håret.. med två klick av den oljan i blir håret som silke.. JA även mitt tagel till hår :)
Tack underbara söta Mia som tipsade om dettaför ca ett år sedan när vi börjde komma någonstans med mitt hår.. Ja jo, det har tagit oss ca 4 år att komma dit vi står nu.. med nääästan normalt hår på huvudet ;) haha

Nu ska vi nanna gott... Jag ska upp fem och hjärtat sex... Kul! Har hunnit plöja igenom tre avsnitt av Gilmore Girls, dvs ett avsnitt kvar på disc ett ;) Nice!

Imorgon ska gamla lägenheten fixas klar. Besiktning på tisdag!
Shohej!

image613

Kommentarer
Postat av: Karin

vad bra:)

2008-03-20 @ 09:26:03
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0