Kvällen?

För mig blir det en lugn lördag!

Ska alldeles strax ta en snabbdusch och slänga på mig lite kläder. Sen ska jag bege mig till Hemköp för at handla lite mat inför kvällen.
Ikväll kommer nämligen Mami och Eva hit. Jag ska fixa lite kycklingtacos.. Eva fick i uppdrag att ordna något sött :)

Har hängt upp vår vittvätt nu och slängt in en maskin med blandat.. Sen har vi minsann en tom tvättkorg ;)
Har till och med klippt tulpanerna lite så att dom förhoppningvis överlever ett par dagar till, dom är ju SÅ himla fina!

Man kanske skulle ta och sätta fart då? :)

Vad gör alla ni andra ikväll??

image560

En sån här kväll med flickorna igen ;) Fast.. minus på räkorna och plus på tacosen ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det låter som en supermysig kväll! :) Kycklingtacos hade vi igår och det är såå gott!
Ikväll blir det födelsedagsfirande för mig o min barndomskompis, med några tjejer på middag o såå :) Hon fyller år nästa helg o jag imrrn, hihi. Nu måste vi faktiskt fika SNART för faan!! Puss & kram på dig gumman

2008-03-01 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0