Latmask!

Det är jag det.. Idag i alla fall. Somnade på soffan i solvärmen..
Har allvarligt talat inte alls känt igen mig själv de sista två månaderna. Så otroligt trött precis hela tiden och drar lätt på mig förkylningar och liknande.. ??
Igår var jag ju pigg hela dagen fram till jag skulle sluta ungefär.. Men idag är det back on track igen och jag skulle kunna sova 24 timmar tror jag.
Fattar inte?

Jag gör ju inget. Jo jag jobbar och engagerar mig väl med annat också. Men för övrigt? Är det den satans vintern som spökar ännu? O i så fall.. blir det värre och värre för varje år? Jag tycker nämligen att jag är tröttare än någonsin i år??

Kanske beror på att jag inte hinner träna så mycket somjag vill? Men jag vet ärligt talat inte hur det skulle gå till? Alltid är något i vägen??

Aja, det löser sig det med.
Har i alla fall tvättat en maskin tvätt och precis hängt upp den/slängt in en del i torktumlaren. Ska försöka få mig själv att se lite piggare ut om fem minuter med hjälp av ett ton smink :P
Sen blir det hemköp. Ramlösan..som är ett beroende i detta hemmet är helt slut... Det kallar vi I landsproblem :P

image608

Varför är det inte så här vår?
Bilden är tagen för nästan exakt ett år sedan i Danmark. Vilken dag jag och Anders hade :)
Snart dags igen vännen? Med grekiskt vin (litervis) och stark buffémat ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag längtar!!!

2008-03-20 @ 03:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0