Mätt & Trött

Nä ni...
Idag kommer att bli en sådär dag. Jag känner det i hela kroppen. Fortfarande lite bitter för att typ alla andra har fått vara lediga fyra dagar och jag två..
Dessutom är jag seg i hela kroppen.. Skyller det definitivt på snöhelvetet. Vafan händer? Det är slutet på Mars.. O de snöar.. och har faktiskt gjort det typ varenda dag den senaste veckan. Sinnes.

Jag ska iväg o jobba vid ett. Sådär sugen. Sen jobbar jag morgon tisdag, onsdag och torsdag. Visserligen skönt men då ska man upp 05 tre mornar på rad. Tjena.

Jobbar dessutom helgen.. o då ska vi ställa fram klockan. Tre timmars sömn för Sandra.. Fast vi har en plan.. Det löser sig.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0