Nostalgi!

Läser EVAS inlägg.
Det får mig att le... på mer än ett sätt.

Dels för att det påminner mig om hur fruktansvärt kul vi hade förra sommaren.. den blir svårslagen. Men vi kör i år igen :) Lite annorlunda men perfekt ändå!

Andra skälet är för att det påminner mig SÅ mycket om när jag föll för Nicco... Juni 2007 var en bra månad. Visst hade vi vårt trassel sen.. Men det ledde oss hit och nu ska vi gifta oss :)
Midsommardukningen i inlägget ovan är Nicco på nåt sätt.. Även kommentaren "vi mötte kärlek..." Ja verkligen :)
Min kärlek!

Om en timme slutar jag minsann.. Mattias och Åse vill få mig till Lundia för ett glas vin.. Kanske att jag hakar på, men är inte ett dugg sugen. Ska ju dock vänta på Nicco så kan ju kanske hälsa på en snabbis.. Får la se!

Ni har inte svarat än.. Vad gör ni ikväll???

Kommentarer
Postat av: Dessi

jag sitter faktiskt bara hemma och väntar på att jonas ska komma hem. hade jag vetat att han skulle bli borta hela kvällen hade jag minsann gett mig ut på stan eller nåt.. :S

2008-03-29 @ 21:14:08
URL: http://dezzys.blogg.se
Postat av: Kimsan

Har jobbat här fast i fyra år så det var på tiden =) Fast har hela tiden haft åldern emot mig. Ska förhoppningsvis vara ledig imorgon, ska jobba nattklubb nu kl elva så jag hade tänkt sova lääänge imorgon!
Visst ja, klockan ska ställas om, inte värt att missa det!
Ha en fortsatt bra kväll, hoppas vinet smakar gott, hade gärna tagit ett glas jag med =)
Kram!

2008-03-29 @ 22:52:36
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0