Nu får det räcka!

På fullaste allvar, det kan bara INTE SNÖA den 17:e mars!! Det finns inte på kartan, så enkelt är det.. Eller åtminstone det borde vara så enkelt.. Förbannade vädergudar! Gå och dränk er! I snöslasket då alltså... Det hade vem som helst kunnat lyckas med!

Står och småskrattar lite åt ett par detaljer från festen igår. Bland annat den plötsliga fixeringen vid mina vader.. Jag fattar inte grejen? Tydligen har jag sjukt snygga vader.. haha ja nåt ska man ju ha ;)
Det andra är mitt och Åses anfall när vi sjöng både 9 to 5 och Karatefylla.. Jättefint (JAG LOVAR; det var varken falskt eller hade nåt annat fel) för Mattias.. han uppskattade det jättemycke.. Typ :P

Nåja.. Åter jobb då!
Vad gör ni denna ruskigt snöiga måndagskväll?
Som jag kanske.. ber för att skiten inte ska lägga sig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0