O regnet det bara öser ner..

Hoppas att min man inte är på utomhusaktiviteter idag.. Kan inte va så skoj i så fall :S
Jag sitter i alla fall i vårt kök o bloggar, pratar lite med Eva och tvättar en maskin vittvätt. Har vattnat blommor och ätit frukost precis. Mysig morgon helt för mig själv faktiskt. Njuter av lugnet med mitt tahiti te ;)

Vi konstaterade igår igen hur galet bra vi har det.. Han den där och jag :). Utan tvekan har vi det absolut bäst :) Men nu ska jag inte tråka ut er med massa gullull.. :P

Kan konstatera att min bror inte är så gullig :S Skickade ett sms i torsdags och frågade om han ville komma hit och dricka kaffe med mig idag..Människan har inte ens svarat än. På två dagar. Måste vara jobbigt? :(
Jobbigt att ens enda lillasyster vill träffas i en halvtimme en gång på ett halvår.. Men nej jag är inte bitter :(

Jag har i alla fall fått en present idag.. Tydligen fick jag den förra lördagen men glömde :/. En grön pumatröja av Evaaaa ;) Hon är så söt! Puma är ju sandra.. och grönt är också sandra.. Tack igen gumman!

Om man skulle ta och bädda sängen eller skriva en lapp om vad som ska handlas kanske?

Yes, får nog bli så ;)

Hörs senare!
image558

Kommentarer
Postat av: Eva

Tulpaner och tröja till Sandra. Kokbok till Nicco. Fan jag har ju flyt och är generös och grejer :) Nu ska jag bara köpa ett baseballträ till mig själv...

2008-03-01 @ 12:14:09
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0