One of a kind

Det är vi här.
Efter mitt utvecklingssamtal känner jag att jag är tillbaka på en bra nivå, jag tror det kan bli bra det här :)

Står ju då på jobb.. sista kvällen med favvohovis. Och har prickat in det så bra att precis ALLA mina favoriter jobbar.. Tobbe, Gill, Per, Axel :) Tog dessutom över efter Emelie.. O lurade i Per att hon var min lillasyster.. DET var kul gott folk!

Här dräller det av folk.. En vanligt lördag plus en modevisning och en teater.. Hej och hå!
Kan nog bli spännande det här.. Haha!

Min babe var också one of a kind innan.. Jag träffade Eva på stan, fick droger mot magkatarren och köpte en helt UNDERBAR Evitaminspray till ansiktet.. Go bodyshop, det har ni gjort bra!
Gick i alla fall in till Nicco på jobb då Eva vill ha lite käk med sig hem.. han är SÅ underbar.. Kommer och kramas och pussas och myser fast han jobbar.. Världens sötaste och bästa!

Nu ska jag dock återgå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0