Sista!

Sista bloggen innan jag sticker nudå..
Har hunnit platta hår, fixa smink, måla naglar och bli allmänt helgfräsch.. Synd att man ska iväg och jobba bara.. Men men, älsklingen kommer ikväll.. Imorgon åker vi hem ihop och har en mysig söndagskväll. Tyvärr jobbar jag ju morgon på måndag.. Men men, hinner träna i alla fall tre ggr nästa vecka så det ska bli rätt gott i alla fall. Tyvärr vet jag inte alls hur jag jobbar efter det.. Har inte fått schemat än, kan dock hoppas på att det är klart när jag kommer till jobb idag.. En veckas framförhållning får hån väl i alla fall ha.. Eller?

Vad gör alla ni andra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Massa grattis till bröllopet! Ska bli kul att följa allt =) Har varit lite dålig på att uppdatera sista tiden men det ska bli ändring nu hoppas jag!
Ha en underbar dag. Kramar!

2008-03-29 @ 17:15:52
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0