Självplågare

Ibland undrar jag om det inte sitter en liten sån i oss alla.. I mig gör det i alla fall det.. Tydligen!
Envisas med att läsa en blogg och framförallt kommentarerna.. Fast jag vet att det är typ det sista jag borde läsa för tillfället..
Hrm.

Nåja. Detta får bli sista bloggen för ikväll. Nu ska jag borsta tänderna, har precis satt i mig dagens fullkorn, knäcke med leverpastej o gurka och till det.... Ramlösa Blåbär givetvis :)

Hoppas världens bästa kommer hem snart.. Blir inte lika mycket sömn innan han kryper ner. Illa så fort man vänjer sig vid att alltid ha någon brevid :)
But I love it!

Natti gobollar!

image620

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

fin bild! Godnatt! :)

2008-03-25 @ 23:55:01
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Lina

vilken söt bild :)

2008-03-26 @ 00:19:53
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Malin

Det där med att inte sova lika gott innan HAN kommer hem känner jag igen såå väl. Jag somnar, men bara halvt för jag vet att han kommer snart och inte är brevid mig. Sjukt ja hur fort man vänjer sig vid att ha dom där vid sidan om, men gud va härligt det är.. :)

2008-03-26 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0