Sommarfest!

Nu är det dags att börja planera nästa festlighet! Nämligen sommarfesten med jobb. I år är det jag, Anders och Gill som står för partajet ;) Spännande värre! Nästa vecka måste vi sätta oss ner och börja planera med andra ord, ska bli skoj.. Över ett par glas vin kan det säkert bli hur skoj som helst! ;) Haha!

Har haft lite att göra fram till nu, Åse var en pärla och gav mig två namnlistor att lägga in.. Fick lite jobb av chefen också men nu är det klart. Ska skriva in infolapp om frukosten under påsken, räkna kassan och checka in fyra personer till... Sen är de slut i rutan med grejor att göra. Försöker med andra ord att sprida ut det sista lite ;) haha.

Ringde mitt hjärta innan, desperat behov av att få höra hans röst. Vi ses ju inte alls nu :( I söndags kväll var jag på fest. Igår jobbade han lunch och jag kväll.. o samma sak idag! :( Blir "hej, godnatt" i stort sett. Men men, vi tröttnar inte på varandra i alla fall :). Imorgon efter min fika med Eva ska vi ha mys/tacokväll, jag längtar!
Tänk vad underbart, först sluta och ta en god kaffe med Eva.. Hoppas på att hinna köpa påskris också :). Sen hem och mysa med världens bästa med tacos och nåt bra på TV, jag håller tummarna för kanske ett par avsnitt av desperate housewifes eller nåt :)

På torsdag blir det jäklar i de fix med lägenheten.. Tjejen som ska flytta in vill inte ha mitt köksbord, LITE jobb framför oss med andra ord :( Not funny! Men hoppas på att vi ska vara hemma lagom till Efterlyst och sen kitchen nightmares ;)Hade varit guld!

På fredag ska faktiskt jag och Åse ha en date innan jobb. Blir lunch och ett riktigt välbehövligt tjejsnack! :) Ser fram emot det gumman!

O nu ska sandra jobba vidare en stund!

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe I will

2008-03-18 @ 20:00:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0