Spräckt knoge?

PHU! Snacka om utandning.
Äntligen hemma och har landat i soffan. Har varit en lååång dag men riktigt rolig. Var underbart skönt att sitta på bokningen med Sofia och jobba heeelt annorlunda :) Det gillar vi!
Mycket som har diskuterats när det gäller framtid, vi får la se inom snar framtid vad som händer!

Var nere på Grand och käkade på lunchen..lyckades smälla till min knoge nånstans i köket.. så vad jag än gör nu så spricker det igen och börjar blöda.. uscha! :/

Blev glad när jag kom innanför dörrarna till trappuppgången och öppnade postlådan.. Älsklingens välförtjänta present har kommit :) Perfekt att han ska få den ikväll :) Inleder vår mysdag (som egentligen är i morgon) med en liten present :)
Finns ingen som förtjänar den som han! Varit världens bästa (det är han iofs alltid iofs...) den senaste veckan när jag har varit trött och kinkig... Tack hjärtat!

Nu ska jag bädda ner mig en stund. Ska försöka vara lite pigg tills Nicco kommer hem så jag orkar vara uppe lite med honom!

Natti... Eller vad säger man? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0