Tröttis

Nä nu börjar jag bli lite trött minsann..
Fick massa god mat av Johan innan.. Hann precis äta innan rusningen från teatern kom..
Dock känner jag av det här med att jag ska försöka unvika kaffe.. Huvudet bultar.. på riktigt. Har redan tagit en ipren... Tycker inte om att ta tabletter men jag gör hellre det än att stå här med en arg gubbe som slår mig i pannan innifrån huvudet :(

Ser mest av allt fram emot att krypa i säng här och nanna.. Ställer ju fram klockan inatt så ska sova här!
Blir i alla fall en timme mer.. skönt! Dessutom kommer en viss älskling och kryper ner med mig.. Skönt det med!
Tänkt imorgon vid den här tiden är det fortfarande ljust.. undrar om jag kan locka med mitt hjärta på en prommis nere i hamnen om det är OK väder..? Vad tror ni?

Näe... Dags att fortsätta.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Visst jobbar jag ikväll! Skulle egentligen varit ledig men en kollega är sjuk och snäll som man är ställer man upp =) Är allt bra annars?
Kram!

2008-03-29 @ 19:26:22
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0