A good start!

Yes!
Nu är det åtminstone undanröjt. Det märks när vi två jobbar båda två :P Man kommer hem, slänger sina kläder brevid sängen och sover. Inte så mycket annat.
Men nu är det röjt och det ser ut som hos Nicco och Sandra igen. Även om vi ALDRIG har speciellt rörigt.. Fördelen med att slippa vara den enda som städar ;)

Ska bara dra runt dammsugaren lite snabbt först. Börjar dock få lite huvudvärk.. Men det går över efter ett glas Ramlösa :) haha!
Har till och med stoppat min uniformskavaj i tvätten.

I eftermiddag/kväll ska vi ha mamma-dotter kväll.
Ska fixa naglarna, äta och kika i bröllops/hus tidningar :)
Hann bara bläddra lite snabbt i Trivselhus-katalogen igår.. Men jag gillar vad jag ser, har en känsla av att Nicco också gör det.
Imorgon ska vi sätta upp oss på tomtkö :) VUXENpoäng. Diskuterade det med Dessi och Jonas igår. Jag börjar längta efter en liten trädgård. Inte speciellt stor gräsmatta eller en jävla massa rabatter (HATAR trädgårdsskötsel!) Men ett trädäck, en uteplats.. lite gräs och några små "blomhörnor" hade varit helt underbart.. o så en fin grill såklart :) Märks att vi är "hus-barn" alla fyra. :P

Nä.. Dammsugaren skriker SAaaaaaNnnnDraaaa från klädkammaren ;)

image749

image750


image751

image752

Lite exempel från Trivselhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0