Babe = Gayporr??

Hahaha jag skrattar fortfarande.. :)
Låg och skulle sova igår.. Kom att babbla om smeknamn.. Varpå Babe på kom tal (ni vet den talande grisen?)
Nicco frågade om jag hade sett den.. O det är väl klart jag har, den är ju SÖT!
Nicco har dock inte sett den.. och det blev bestämt att han skulle se den med mig..

Sen fäller mitt hjärta följande kommentar:
"Men alltså... du får hyra den.. för mig skulle det vara lika pinsamt att gå in o fråga efter Babe som att... öhh fråga efter en gayporrfilm"

HAHAHA! O jo.. Jag ska gifta mig med den här galningen ;)

image746     =    image747  ??

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud

hihi =)

så ni har bestämt datum? vad KUL!! har ni planerat mkt? tänk för ett år sen bestämde vi datum, det känns som igår!

kram

2008-05-15 @ 12:48:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0