Bröllopsresa..Igen?!?!?!

Ja, vi var ju nere på fem olika ställen (Aruba, Hawaii, Mexico, Mauritius och Venezuela)
Dock har ännu ett intressant alternativ dykt upp.. Ett vi inte alls tänkt på innan.
Dubai. Modernt, billigt, stort, fina stränder, supershopping och jättefint för det hela tydligen?
Måste ju bara finnas bland våra alternativ.

SÅ på lördag förmiddag ska vi käka en tidig frukost, alternativt käka den på stan och sen titta in om Ticket och ett par andra resebyråer för att få lite tips och prisförslag med oss hem. Sen får vi väl helt enkelt ägna helgen åt att försöka bestämma oss. Det tar ju ändå ett bra tag att få ihop till pengar för en bröllopsresa, å ju fortare vi kan börja betala av på den desto bättre, enligt mig i alla fall.
Den här idén med att bara önska oss pengar till just resan verkar lite ogenomförbar då vi hade tänkt åka direkt efter bröllopet.. o resan måste ju vara betald en månad innan avresa.. Eller två eller vad det nu är..

Jaja.. Det får som sagt bli helgens projekt :P
Nu slutar jag om ca en timme.. Känns galet skönt om jag ska vara ärlig. Älsklingen är en pärla (as always) och kommer ner och hämtar mig.. med andra ord är jag hemma vid 23 istället för 00... Ett avsnitt Gilmore i sängen tror jag minsann? ;) haha!

Hur har NI spenderat denna måndag?

None

Snart dags för box fyra med denna farten ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Tja vi har ju då hunnit med en hel del idag.

Självklart har vi jobbat. Sen har vi varit på massage och på Maxi.

Sen har vi frågat chansen och fått fortkörningsböter. Det där sista tillhör inte till vanligheterna.

2008-05-19 @ 22:14:54
URL: http://fantasifeber.blogg.se/
Postat av: Pappa

Dubai--- skall du ha huckle när gifter dej också ?

2008-05-20 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0