Cykeltur genom stan :)

Det är KUL att cykla ibland :) Haha!
Min lilla cykel har fått sig en tur till mami som sitter på Partybolaget idag :) Fick en kopp kaffe och sen hem igen :)
Nu sitter jag i soffan och funderar på att släpa mig upp. Hade ju tänkt dammsuga idag... För att vi ska slippa göra det imorgon, på vår enda dag som vi har ledig tillsammans på typ tre veckor :/

Hockey blev det inte så mycket av igår. Det blev som sagt ett avsnitt Gilmore och en massa godis, sen bestämde vi att vi skulle kolla hockeyn i sängen. Hrm. Blev inte så. Såg ca tio minuter tror jag.. Sen nannade vi. Jaja, vi behövde sova och Sverige vann ju tyvärr inte.. Men det var tydligne inte SÅ långt bort?

Nä.. Sätt fart Sandra.. Röja upp lite och lite dammsugning.. Så kan jag kanske damma imorgon. Helt slö i kroppen.. Kan ju bero på att det har varit mycke på jobb,. Jaja :)

Mer blogg sen..och lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0