Daimmiddag + ett år

Mamma jag vill att du blundar dig igenom första delen av bloggen tack..

Skönt med hotell och restaurangbransch.. Verkligen. Har blivit 8 bitar daim till middag idag.. tillsammans med en kopp kaffe. Energi + tillräckligt med socker för att hålla kroppen igång. Perfekt. Eller? :P

Har strykande åtgång på rummen ikväll så det som skulle vara 35 incheck har blvit 62?!?! Hoppla!

Nu kan du öppna ögonen igen ;)

Har ju alldeles glömt bort mitt i alltihopa att bloggen har firat ett år. I över ett år har jag uppdaterat här en massa gånger varje dag.. Ibland mer ibland mindre.. Kul att vissa hänger med fortfarande! :)
Kul att kunna titta tillbaka och skratta lite också ;)

Nu måste den här tjejen dock fortsätta jobba.. det går ju som bekant undan här. Phu. men för att tänka positivt så vid den här tiden imorgon ligger vi i soffan, har ätit Niccos UNDERBARA kycklinglasagne, kollat på Mr Bean-filmen som utspelar sig i Frankrike och ser nu på Gilmore.. LÄNGTAR! Finns inget som gör mig så avslappnad som en soffkväll med Nicco! :) Han är min avstressnings-metod!:)

DESSI! Jag har fått mitt sommarschema, sms:ar lite bra helger sen ;) (kanske imorgon)

None
Underbaraste!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu kom jag allt på dig! nu är datorn igång, mailadressen på plats, nu ska jag bara återskapa mina favoriter! Kram och sov gott - nu är det jag o laptopen som gäller, ha ha...kramis till dig o nikos

2008-05-20 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0