Det blev ju bra!

Yes, älsklingen kom hem till precis färdiga tacs, ett glas vin och ramlösa blåbär i soffan framför ett avsnitt gilmore.. Tror minsann han blev rätt nöjd? :)

Jag fick sova länge idag.. Sen pratat med Eva i måånga minuter och därefter pappa.
Nu har jag slängt i mig två knäckemackor och lite juice och ska snart bege mig ut mot Påarp och pappsen. Mys med trädgård i detta vädret ju ;)

Har ju inte direkt berättat vad vi shoppade än.. Så...
Blev inte jättemycke...dock dyrt :P haha!
Jag handlade en porsche t-tröja (som jag för övrigt har på mig idag), ett par Pepe-jeans (caprijeans - SÅ snygga!) och en ralph tröja ;) Ljusblå :) Längesen jag köpte ett ljusblått plagg.. Men detta fick det bli!
Hjärtat körde hårt Armani och köpte både byxor och t-tröja där ;) Världens snyggaste blir han i den outfiten men det är han ju alltid ;)

Ska visa en annan grej vi köpte senare.. För nu kan jag tydligen inte lägga upp bilder :S Mög-blogg!

Jaja, ha en fiiin fredag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0