Effektivitet gott folk!

Det står jag för denna morgon.
När Nicco försvann fannsdet liksom ingen riktig mening med att ligga kvar i sängen. Blir tomt o trist bara.. Så jag hoppade upp och duschade, tog mig tid till en omgång BUS (all färg från Paris e ju puts väck!) o sen satte jag fart inne i klädkammaren. Har insett att jag använder kanske 50% av kläderna där inne, om ens det. Så är det väl när man inte trivs i plaggen längre. Känns dessutom som att det är sådär kul att samla på sig mer och mer när man ändå inte använder det gamla.
SÅ har sorterat ner en påse med massa linnen till Amanda (en del aldrig ens använda) och en STOR ikea påse med grejer som ska slängas/skänkas bort.
Vet ni mina kära vänner var närmsta sån container är förresten? Känns kanske lite onödigt att slänga en massa hela och faktiskt fina kläder??

Nu är frukosten dessutom på plats i magen så det är dags att bädda sängen, sätta lite glas  disken och sen fixa i ordning mig. Ska ner och inhandla ett nyt tågkort inför morgondagen och sen tömma tvättmaskinern och ladda en ny.

Därefter ska mami firas ;) Brorsan kommer hit och hämtar mig och sen ska det mysas uppe hos dom :)

Kramar på er små vänner!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vad sommarfin du gjort din blogg! Måste lära mig sånt också, haha :D

Haft en trevlig helg hoppas jag?!

Kram!

2008-05-25 @ 11:29:02
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0