En dag på stranden?

Njaee.. Kanske inte riktigt.
MEN det blir en lunch i solen (Fan ta Eva om hon föreslår ett ställe utan uteservering...!!) och sen en prommis.
Ska köpa hem fotoketter och fotohörn så att vi kan börja pyssla lite med Paris albumet ikväll :) Mys!
Ikväll är vi minsann lediga flera timmar ihop.. Och på söndag är vi lediga en HEL dag ihop..På typ två veckor sen.. Spännande :S

Nu ska jag dock sminka mig lite... Men bara liiite om vi ska sitta i solen :)

Lovar bättre uppdateringar idag än igår.. :)
Men jobb var iaf NICE... och denna veckan jobbar jag bara tre dagar till... Sen äre helg för mig med :) Tjohej!

Kram på er där ute i soooolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0