Förvarning

För kass uppdatering idag.
Pappa went crazy och kommer och hämtar mig nu innan jobb, Ska äta frukost ihop och kaaaanske ta ett dopp i poolen, det är ju trots allt fortfarande väldigt fint väder! :)

Robin Hood blev det som bekant igår, mysigt när älsklingen väl kom hem!:)

Idag jobbar jag från 14,15 till 22,15 med MASSOR att göra.. 75 incheck själv tror jag minsann.. Hoppla! Eller ja, med en ny tjej, det kan ju bli spännande.. Hrm!

Mycket uppdaterat lär det i alla fall inte bli.. Så ha så roligt gott folk.. Finns säkert någon där ute som är ledig och kan njuta av vädret idag? :)

Ang. Hiss eller Diss kommenterar ni sjuuukt dåligt så det lär nog bli att jag slänger in någon då och då istället. På förra är min åsikt i alla fall HISS.. Det är mycketmycket enklare att gå till jobb när solen skiner..:) That´s it!

369 dagar till sen är man en gift kvinna :P Sådär på tal om absolut ingenting!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hissar för Kevin Costner, kom ihåg att han är min! Bada du min lilla gris, somliga bara gottar sig. Själv sliter jag ensam - ja just det idag igen!

2008-05-12 @ 14:22:59
Postat av: mamma

Jag hissar för Kevin Costner, kom ihåg att han är min! Bada du min lilla gris, somliga bara gottar sig. Själv sliter jag ensam - ja just det idag igen!

2008-05-12 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0