Happy!

Om typ en timme är min favorit hemma :)
Jag har shoppat fotoketter och fotohörn.. Ikväll ska det pysslas med ett glas vitt i högsta hugg... o Kramas!!! Finns inga kramar som Niccos!! Längtar ihjäl mig efter dom när vi ses så här lite... :(

Har käkat lunch och druckit kaffe (var faktiskt liiiite kyligt ihamnen idag) med Eva och kollat rundor.. Letade efter en bröllopskalender.. Ni vet sån man hade kunnat skriva ner allt man kommer att tänka på.. och med plats för allt man ska fixa o sådär.. Men hittade ingen..

Köpte dock ett manikyrset.. Håller på o trixa nu. Hatar egentligen att trixa med mina naglar.. Men gillar färgerna och resultatet.. så nån gång ibland kanske..? Kan ju dessutom inte ha en massa starka färget på jobb, o då passar ju detta perfekt :)

Nån bild på allt kommer säkert senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0