Hjärndöd

Lite så känner jag mig just nu.
Denna dagen har varit KATASTROF på jobb, minst sagt. Kaos i varenda ände man har börjat i. Ett tag funderade jag seriöst på att bara släppa alltihop och ge upp. Men det är inte Sandra, så sandra kämpade vidare.. tog tag i vartenda papper, bokade möte för planering av bröllopsmässa och blev satt i planeringsgruppen för nästa års almenacka.. Det ni! Snacka om hedersuppdrag, dock kommer det att innebära många möten, men det kanske är precis vad jag behöver just nu? En paus från vardagsjobbet?!

Nåja, har precis läst igenom mina favvo-bloggar och ska nu ta en LÅNG och VÄLBEHÖVLIG dusch. Just i denna stund skulle jag kunna döda för ett badkar, min kropp behöver total avslappning.. Det funkar inte riktigt när man måste stå upp i duschen.

Hur var det? Var det någon som ville ge oss ett hus? :) <-- Första leendet idag tror jag minsann!

Nu ska vi bota huvudvärk och magkatarrs-ont!

None

Lägg märke till jacuzzin i det stora badrummet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0