Kaffe-maniac

Undrar om jag kan ha fått det från mamma.. det här kaffeberoendet.
Jaja ;) Jag och min man är ju precis likadana iaf :P

Fått i mig första glaset kaffe.. Så ja, jag mår rätt bra. Sov som en prinsessa, djupt nerbäddad under täcket och i Niccos famn.. Mys! Brukar aldrig sova speciellt gott när jag jobbar vändpass, men när klockan ringde i morse visste jag faktiskt inte riktigt var jag var.. Trodde det var Nicco som skulle gå upp.. Där fick jag :P

Jaja, pigga och glada. Hrm Stryk pigga kanske men annars så ;)

By the way.. Sandra DISSAR:
Bärmhults smoothie mango och ananas.. Fy fan! Hur man kan få en sån kemisk smak av ren frukt är för mig en gåta!

Ha en bra onsdag!

None

Typ som smoothie? ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kaffeberoende - det var längesedan, nu blir det inte många kaffekoppar under dagen. På tal om diss - LIdls juice - innehåller mögelklumpar.

2008-05-21 @ 08:02:37
Postat av: Malin

Ha en bra dag du med min vän! :) Puss & Kraaam på dig!

2008-05-21 @ 08:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0