Måndag morgon

Fast en ledig helg så känns det tungt idag.
Hade ju den där huvudvärken igår. O inte blev det bättre, piggnade till lite först.. Förberede ju för smoothies o sen kom Marina över en sväng och satt och snackade lite skit med mig.
Älsklingen kom hem o vi käkade och drack smoothies.. la mig tillrätta i hans knä för o kolla lite Gilmores och när jag sen skulle resa mig hade jag åskoväder med blixtar i huvudet.. :(
Livrädd för att migränen ska komma tillbaka igen.. Så jag har preppat med två.. (ja.. två) ipren redan. Måste ju befinna mig på jobb.. Men känns inte bra. Hela huvudet har ömmat hela natten och har drömt nästan feberlika drömmar.. Ni vet dom sjukt verkliga fast man nästan är vaken..?

Kanske tur att det är en någerlunda lugn dag på jobb idag?
Ska sätta mig ner och äta lite frukost.. sen får man väl ta tag i något projekt.

Jobbar alla andra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0