Med er som sällskap...

Har jag precis förberett lite käk till mig och min pärla!
Laptop är grejen ;) haha sällskap i köket.. både med musik och msn.. och bloggen såklart :)

Har faktiskt varit grymt effektiv idag. Jobbat (med favvisarna - Emelie och Sara!), Åkte hem (mycket senare än tänkt), snackade skit med Robban på tåget, åkte buss med Calle och hann med lite skitsnack där också. Handlade direkt innan jag gick hem så nu är kylen liiite påfylld iaf :). Kom hem och slängde in en maskin tvätt, packade upp väskorna och hängde upp tvätten.. Har stoppat i en maskin till och fixat lite med maten. Ska bära ner väskorna och slänga lite sopor nu när som..

Sen tänkte jag faktiskt bara gosa ner mig i soffan i väntan på Nicco :)

Just ja. Tänkte börja med en lite rolig grej sen. En grej som faktiskt Nicco och Jag kom på i Paris.. Kommer att komma ett sånt inlägg om dagen framöver :)
Håll utkik lite senare ;) Om en timme eller så kanske!

image731

Utsikt från rummet ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vilken häftig bild!
hoppas allt är bra!?

kram

2008-05-08 @ 21:38:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0