Motivation på topp?

Nej, jag vet inte om jag tycker det?
Denna veckan har börjat sisådär. Seg i huvudet på jobb och sovit dåligt inatt. Muäh.. Jag hade ju inte gråtit om det hadevarit fredag idag istället.
Men det är det inte.. Jag ska jobba kväll.. Och vändpass dessutom, jobbar ju morgon imorgon.. Härligt. Nåja.. Onsdag och torsdag kommer säkert att gå fort, förmiddagar är mer min grej även om jag måste gå upp kl 5.
Kväll på fredag, bottennapp med andra ord. Men ibland måste väl även jag jobba fredagskvällar har jag en känsla av!

Måste kanske gå och inventera efter en tröja nu.. Ryktena säger att det är lite småkyligt ute :(. Krypa ner under täcket och kolla ett par hundra filmer hade med andra ord inte varit ett dugg fel.

Jaja, tisdag idag, onsdag imorgon.. De går väl fort i allafall!

None
Snart semestertime igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0