Nedröstad..

...Det blev min kära pappa igår ;)
Som förra inlägget kanske berättar var det en sjukt bra dag ;) Sol, lunch ute, plaskande i havet (bara fötterna), sandpromenad och snäckplockning... Nu är alltså de första snäckorna till bröllopet plockade ;) Typ tretton ica påsar to go ;) hahaha!

När älsklingen kom hem bestämde vi oss snabbt för att åka ut till pappa och grilla.. Mamma ville följa med men ick bl upphämtad senare då hon höll på att göra sig blond.. ? Haha det blev faktiskt bra! :P
Vi åkte i alla fall och handlade och sen ut och tg ett dopp.. har en riktig badkruka till älskling dock :P

Han hämtade mamma och sen blev det grillning och ett glas skumpa till det.. tror vi råkade välja fel vinflaska ;) hahaha!
Pappa blev totalt utmobbad av mig och mamma.... JAG MÖTTE LASSIE!! I rest my case.. När man säger att den låten har en "innehållsrik text" så förtjänar man att bli mobbad...

Var en sväng förbi "vår" kyrka och tittade också.. :) Lovely!

Nu ska jag fixa i ordning mig och sen är det dags för jobb.. :( Hade ju SÅ mycke hellre legat på playan en dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0