Nervarvning

Okey. Inte lika arg längre. Dock SÅ trött.
Börjar undra om nåt e fel med mig? Ska man inte vara pigg nu? Det är ljust så mycket längre..varmare...Allt..?
Men jag är svintrött, har huvudvärk precis hela tiden.. and so on.
Jobb känns som en trist jävla upprepning av sig själv precis hela tiden. Finns många fler dalar än toppar för tillfället och det känns inte alls bra.
Jag älskar ju mitt jobb.. Eller?

Hm. Får fundera på det en annan dag. Sitter just nu och väntar på att en viss älskling ska komma hem. Vi ska grilla hos mami, skönt. Blir nog en lagom nedvarvning.

Ska bli gott med grillat och trevligt sällskap i alla fall.

Nu ska jag fixa uppiggande smoothies till oss.. Tror han kanske kan uppskatta om jag möter honom i dörren med en sådan.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0