Paris - Here we come!

Japp, dålig uppdatering men jag har haft fullt upp.
Jobb hela dagen/natten igår.. Blev dock glad över att upptäcka att Andy var vakt = vettigt folk! Tre andra killar som också var supertrevliga.. Fyra vakter borde vi alltid ha när vi har club! Inte lika mycket folk som det brukar vara men det verkade trevligt ändå. Jag och Anders hade skoj ;) Dansade bakom disken och hade allmänt trevligt mellan språngmarcherna :)

Nu har jag visst lovat att befinna mig där på nästa lounge också.. Tror nog jag måste hålla det denna gången då jag inte gjorde det sist... aj aj :P

Oavsett vilket så vet jag två som beger sig till Paris om några timmar.. Uuuuunderbart :) semester med världens mest underbara kille! :) Jag är happy!!!

Vi hörs om fem dagar om ni inte har sån tur att jag faktiskt uppdaterar där.. Men troligtvis inte ;)

Natti och ha det skönt här hemma :)

image677

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 12:47:36
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Malin

Ha en UNDERBAR semester!! :) Njuuut av tiden med din blivande man ;) Och du - jag hoppas inte att det blir någon blogg hehe. Puss & Kraaam :)

2008-05-02 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0