Pink = svart?

Just nu maler "I'm not here for Your entertainment, you don't really wanna mess with me tonight"

Pink med andra ord. Men i mitt huvud är det inte rosa. Snarare svart ikväll.
Längesen jag var så här off på jobb faktiskt. Visst kan man vara trött, men ikväll har mitt huvud degat ihop sig i en liten klump och vägrar samarbeta, allt tar tio ggr längre tid än vanligt och jag vill inte alls vara här  ens.. Blä!
Skönt att ha lillsyrran här i alla fall! :)

Nu ska jag iaf fortsätta.. Lär ju ha en del att sysselsätta mig med för ett tag framöver!

Vad gör ni denna måndagskväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har städat hela huset, gissa varför ? Tog hela dagen

2008-05-20 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0