Sandra Sågar..

Melodifestivalen.

Allvar. Hittils har jag sett tre saker som var bra. Sverige, Finland och Danmark. Och tro mig... det är INTE likt mig att "Grannrösta" (det är bland det värsta jag vet).. men dessa låtarna är faktiskt bra.

Annars?

-Allvarligt talat? Varför väljer dom ALDRIG programledare som KAN prata engelska? Någon måste finnas?
-Dessa ballader.. så jävla tråkiga att jag får lust att slänga mig från balkongen
-Alla dessa fyndiga små filurer som ska "protestera" mot original Eurovision och ställer upp med en jävla mongo-"fy fan vad jag är roolig nu"-låt.
-Pausnummerna.. På riktigt? Blå och röda gubbar som hoppar runt. Skärp er.
-Kommentatorerna... Magnus Betnér och Lasse Anrell hade varit min dröm.
-Tjejerna. När började tävligen handla om "jag har kortast klänning och visar mest klyfta - jag vinner!!" ?? Pinsamt o inte har mer stolthet för sin låt och för sig själv.

Ja.. Det är säkert mer. Men detta är det som stör mig mest.



ARGHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0